رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت فردی که اقدام به قتل یک زوج جوان در محدوده خیابان کارگر جنوبی کرده بود، خبر داد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: رو گذشته صدای درگیری دو همسایه‌ در یک ساختمان در محدوده خیابان کارگر جنوبی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده از مرگ زوجی جوان با خبر شدند. در همین راستا نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به‌ همراه تیم بررسی صحنه جرم وارد صحنه شدند.

وی با بیان اینکه تیم جنایی در راه‌پله‌های ساختمان موردنظر با جسد زن و شوهر جوانی مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند، گفت: همچنین یک پسربچه حدوداً سه ساله نیز با لباس خونین و چهره بهت‌زده که فرزند دو مقتول بود در صحنه جنایت حضور داشت. بررسی‌ها نشان ‌داد که او این درگیری مرگبار را از نزدیک مشاهده کرده است.

ولیپور گودرزی گفت: مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در نخستین‌ گام از روی اجساد و صحنه جرم اقدام به انگشت‌نگاری کردند. گزارش‌های اولیه نیز حکایت از آن داشت که این زن و شوهر در جریان درگیری با یکی از همسایه‌ها به قتل رسیده‌اند و عامل این جنایت قبل از رسیدن پلیس فرار کرده است. بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی آغاز شد و طولی نکشید تردد متهم در همان حوالی صحنه جرم مورد شناسایی قرار گرفت و در ادامه تیم پلیسی او را به‌اتهام مباشرت در قتل عمد بازداشت کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی بیان کرد: متهم در اعترافات خود گفت که چند وقت پیش در یکی از واحدهای این ساختمان ساکن شده و در همان ابتدا با مرد همسایه به‌خاطر مسائل ساختمانی اختلاف پیدا کرده و حتی به‌خاطر این موضوع در دادسرای محله نیز شکایت خود را ثبت کرده اما به نتیجه‌ای نرسیده است. این فرد گفت که ساعتی قبل از وقوع جنایت نیز طبق معمول به‌خاطر شارژ و دیگر مسائل ساختمانی با همسایه مشاجره پیدا کرده و به خانه ‌آمده؛ خیلی عصبانی شده و به‌همین خاطر چاقویی برداشته و برای ترساندن به خانه آنها رفته است.

وی با اشاره به ادامه اعترافات متهم گفت: در این حین مرد همسایه نیز بیرون آمده و آنها با یکدیگر درگیر شدند که در جریان این نزاع با ۱۴ ضربه چاقو او را به قتل رسانده است. پس از آن همسر مقتول که فرزندش را به آغوش کشیده بود به‌سمت آشپزخانه رفت و چاقویی را برداشت، او قصد داشت به متهم حمله کند که به او نیز سه ضربه وارد کرد. سپس این دو نفر در نزدیکی هم روی زمین افتاد و جان دادند و متهم نیز پا به فرار گذاشت.

ولیپور گودرزی ادامه داد: پس از پایان بررسی صحنه جرم و اظهارات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. همچنین با دستور قضایی، اجساد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 863516
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهندس نرم افزار IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    قاتل 20 ضربه چاقو زده . بعد میگه برای ترساندن چاقو برداشته؟ امیدوارم قاضی ها و اولیای دم سخت گیری کنند
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    #اشد مجازات چون جنبه عمومی دارد
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    بالای ۸۰ درصد سوانح در بیمارستان مربوط به چاقو و قمه کشی شده چه بکنیم با این اوضاع
  • حامد IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    چه شده این مردمان را ؟ چرا به اینجا رسیدیم